Biorezonans Tedavisi

Ansayfa Tedaviler

Biorezonans Tedavileri

Bedenimizde Her Organımızın Ayrı ayrı frekansı (titreşimi ve Enerji Akışı) vardır. Yaşamış olduğumuz zor hayat şartları ve Stress faktörü, veya geçmişte yaşanmış Trawmalar, Duygusal durum bozuklukları ve Besin toksinleri gibi durumlar bu Frekansların bozulmasına sebebiyet verir ve oraya bağlı Organlar Hastalanır.

Biorezonans terapisi Life-System Aparaatı ile yapılır ve 7000 ayrı noktada mükemmel bir ölçüm yapar. Tüm Vitaminleriniz, Mineralleriniz,

Travmalarınız, Emotional( Duygusal Durumunuz) , Organ Bozuklukluğunun temelindeki sorunlar ve Çakra(Enerji akışınız) vs ..ölçülüp tespit edilmektedir. Teşhis ve Tedavi için Uzmanımız Size Yardım edecektir. Ayrıntılı bilgi için gecikmeden Arayınız.

BİO-REZONANS TERAPİ nedir?

Bio bedenimiz demektir Rezonans dengede olma halidir. Biorezonans'ın kelime anlamı kısaca bedensel ve ruhsal balans sağlamak yani DENGE’yegelmedir.

"Life-system biofeedback” Aparaatı ile yaptığımız terapi ise bu anlamda muhteşem bir deneyimdir . Vücudumuzun 7000 ayrı noktasında ölçüm yapabilen bu medikal cihaz sayesinde , Tüm Vitamin, Mineral, Enzim değerleriniz , ayrıca Hormon ve hormonal sisteme bağlı hastalıklar ve Tüm iç organlarınızın frekansları ölçülebiliyor.

Bu sayede grafiklerde görülen veriler sayesinde bir çok hastalık erken tanı ile tespit edilmiş oluyor. Bir nevi Check-up diyebileceğimiz hatta daha fazlasına sahip olan bu ölçümlerle duygusal özgeçmişiniz (Emotional-Duygusal ) ve Geçmişte yaşadığınız ve halen etkisinde olduğunuz Tüm Travmalarınızın tanısı da konulmaktadır. Ve tedavisi de yapılmaktadır .

Bu travmaları hangi dönemde geçirdiğinize kadar tespit eden ve ters-frekans göndererek tedavi eden bu sistem ayrıca bilinç altınızda sizi rahatsız eden farkında olmadığınız duyguları da çözümler (ki kişi bunu günlük normal bilinç düzeyinde bilemeyebilir) Vücudunuza yerleştirilen elektrotlar sayesinde titreşimlerle zihninizden silme özelliğine sahiptir. Bedensel, duygusal , psikolojik rahatlama ve organsal onarımla yeniden hayata sağlıklı ve zinde devam edebilme şansına ulaşılabilmektedir.

BİOREZONANS tedavisi tercihen;
  • Nefes
  • Bilinçaltı temizliği,
  • Travma terapileri
  • Sufuzim (öze yolculuk) dersleriyle desteklenmektedir...
SEANS ÖNCESİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
  • Tercihen makyajsız bir cilt, ojesiz tırnaklar.
  • Metal aksesuar takılmaması ( küpe, kolye, saat, pirsing)
  • Ayak ve kol bileklerini açıkta bırakan rahat kıyafet ( panty giyilmeyecek)
  • Seansa gelmeden önce ve sonrası bol su içilmesi (bedendeki negatif enerji su ile en hızlı şekilde atılır)
  • Kullanılan ilaçların seans öncesi bildirilmesi
  • Alerjik durumların ve teşhis edilen hastalıkların bildirilmesi (şeker, tansiyon, ms vs.)
  • regl dönemi veya hamilelik durumunun bildirilmesi
BİOREZONANS CHECK-UP TERAPİ
Temel Seans
  • Beyin Programı
  • Hormon Sistemi Kontrolü
  • Duygusal Bağlantı Kontrolü ▶
  • Travma Tespit ve Tedavi Kontrolü
  • Seans süresi: yaklaşık 01:30 dk
BİOREZONANS CHECK-UP TERAPİ
Genel Kapsamlı Seans
  • Beyin frekans kontrolü
  • Hormon ve denge kontrolü
  • Duygusal bağlantı Kontrolü ▶
  • Travma tespit ve Tedavi Kontrolü
  • Organ taraması ve balans kontrolü
  • Çakra ve enerji akışı kontrolü
  • Mineral ve vitaminlerin ölçümü
  • Seans süresi: yaklaşık 02:30 dk.