Kulak Mum Tedavisi

Kulak Mum Tedavileri

Kulak mum terapisi; geçici olarak duyma kaybı rahatsızlıkları, kulak uğultusu ve çınlaması rahatsızlıkları, migren, baş ağrısı, soğuk algınlığı, stres durumunda rahatlama, soğuk algınlığı ve kulak içi akıntıların giderilmesinde çok etkilidir.

Bu metot ile sadece kulaklardaki sorunlar giderilmiyor ayrıca, tek taraflı olarak burun tıkanıklıklarının giderilmesi ve nefes alıp vermeyi de kolaylaştırıyor. Daha detaylı bilgi almak için Aura Klinik uzmanları ile görüşebilirsiniz.

Kulak mum terapi nedir?

Çok uzun zamanlardan beri Çin’de ve Şamanlar’da kulak mum terapi yöntemi geleneksel olarak uygulanmaktadır. Bu terapi yöntemi ile kulaklarınız rahatlarken, kulaklarınızdaki ağrı, çınlama ve kaşıntılar giderilmekte, kulak basıncının azalması ile birlikte işitme duyunuzun geliştirilmesi hedeflenmektedir.

Avrupanın birçok ülkesinde uygulanan bu yöntem, Aura Kliniğinde konusunda son derece uzman kişiler tarafından uygulanarak bugüne kadar birçok hastamızda çok faydalı sonuçlar alınmıştır.Kulak mum terapisinde yan etkisi olmayan ve tamamen doğal karışımlardan oluşan mumlar kullanılmaktadır. Kulak mumu özel metotlarla hafif ısıtılır ve kulaktaki kir ve buşonların yumuşatılması sağlanır.

Daha sonra vakum etkisiyle kir ve buşonlar buharlaştırılarak dışarı çekilir. Daha detaylı bilgi almak için lütfen Aura Klinik uzmanlarından bilgi alınız.

Kulak mum terapi kimlere uygulanir?

Son zamanlarda Avrupa’da sıkça uygulanan kulak mum terapi yöntemi, uzun yüzyıllardan beri bilinen ve kullanılan bir tedavi yöntemidir. Tamamen doğal ve yan etkisi olmayan karışımlarla hazırlanmış mumlarla kulak rahatsızlıklarınızdan kolayca kurtulabilirsiniz.Kulak mum terapisi 3 yaşından büyük kişilerde rahatlıkla uygulanır.

Bu kişilerde bulunan;
  • Kulaklardaki çınlama ve uğultu,
  • Baş ağrıları,
  • Migren,
  • Ense ağrıları,
  • Yüksek tansiyon,
  • Sinüzit,
  • Baş bölgesi iltihapları giderilmekte, ayrıca hiperaktiv kişilerde de olumlu sonuçlar alınmaktadır.

Kulak mum terapi metodu sadece rahatsızlık esnasında değil rahatlama amacıyla da kullanılabilir. Bu metodu uygulayan kişilerde ayrıca, tek taraflı burun tıkanıklığının açıldığı ve nefes alıp vermeyi kolaylaştırdığı gözlemlenmiştir. Aura Klinik uzmanları olarak daha detaylı bilgi vermek üzere siz değerli müşterilerimizi kliniğimize bekliyoruz.