Ozon Tedavisi

Ozon Tedavi

Tıpta kullanılan medikal ozon oksijenden (O2) O3’e dönüşümle ortaya çıkar. Farkli dozlarda farklı etkileri vardır. Bağışıklık sistemini uygun şekilde baskılayarak allerjik ve romatizmal hastalıklarda fayda sağlarken uygun dozlarda bağışıklık sistemini uyararak sık hastalanma, direnç düşüklüğü ve kanser tedavisinde oldukça etkilidir. Oksijen taşıyan kırmızı kan hücrelerinin fonksiyonlarını arttırır, dolaşımı arttırı ve dokulara daha çok oksijen gitmesini sağlar. birçok hastalıkta bozulmuş olan organik fonksiyonların yeniden canlandırılmasına yardımcı olur.

Etkileri nelerdir ?
  • Bağışıklık sistemini aktive eder.
  • Dokuların kendini tamir etmesini sağlar.
  • Kan dolaşımını arttırma yeteneği oldukça fazladır.
  • Bakterileri, mantarları, virüsleri öldürücü etkisi vadır.
  • kronik yorgunluk, depresyon, kronik ağrılarda insanı zinde tutar.
  • Bağışıklık sistemini kuvvetlendirerek, hastalıklara ve kansere karşı direnci arttırır.
Hangi Hastaliklarda Kullanılır ?
  • Fizik Tedavi ve Romatolojik Hastalıklar:
    Kronik Ağrı, Fibromiyalji, Eklem Ağrıları, Gonatroz gibi durumlarda çok etkilidir.

• Dermatoloji: alerji ve aknelerin tedavisinde kullanılır

• Kulak Burun Boğaz: Ani işitme kayıpları, kulak çınlamalarında şikayeti azaltıcı fayda sağlar.

• Enfesiyon Hastalıkları : Hepatit B ve Hepatit C tedavisine destek bir yardımcı metoddur.

• Nöroloji: Migren, MS hastalarında atak sıklığını ve şiddetini azaltmak için kullanılır. Parkinsonizm, trigeminal nevralji, senil demans, alzheimer hastalığı, baş ağrılarında faydalı etkileri olduğu bilinmektedir.

• Kozmetik: Antioksidan etkileri ile anti-aging tedavilerine katkıda bulunur. Cildin ve yaraların iyileşmesini yenilenmesini arttırır ve hızlandırır. cildinizin ışıltılı ve genç bir görünümde olmasını sağlar.Alttan gelen kollagen dokusunun yenlenmesini sağlar.

• İç Hastalıkları: Diyabet ve diyabete bağlı ayak yaralarında, damar bozuklukları, sık tekrarlayan enfeksiyonlar, detoksifikasyonda etkinligi bilimsel olarak kantlanmistir

• Psikiatri: Ozon tedavisi ile motivasyon artisi, kronik yorgunlugun tedavisi, alzeimer hastaliginin etkilerinin azaltilmasinda etkilidir. Depresyon gibi durumlarda da tedaviye belirgin katki sagladigi bilinmektedir.
Kimlere yapılabilir?

Yenidogan yas grubundan çok ileri yaslara kadar guvenle kullanilabilir.

Yanetkisi varmidir ?

Uygulama sirasinda kapali sistemde kendi kaniniz dşarıya çıkmadan size tekrar verildiginden alerji ve enfeksiyon durumu gozlenmez.Medikal ozon tedavisi uygun, steril malzemeler kullanıldığında ve tedavi prensiplerine göre uygulandığında herhangi bir enfeksiyon riskine yol açmaz. Çok çok nadir görülebilen latex ve SodyumSitrata alerjiniz varsa uygulama yapılmaması tercih edilir lütfen bizleri bilgilendirin.

Ozon tedavisi kimlere yapilmaz ?

Eritrositlerde oksijen tasimakta kullanilan G6PD ( glkoz 6 fosfat dehidrogenaz) enzim eksikliginde kullanılmaz. Bunun yaninda Kanama pıhtılaşma bozuklukları, Hipertiroidi krizi, kronik ve tekrarlayıcı pankreatit ataklari, yeni geçirilmiş kalp krizi durumlarinda tercih edilmez tedavi daha sonraya birakilir ve kontrollu olarak yapilir.